Leipäkampanja sai vauhdikkaan startin

Pågenin ja Suomen Olympiakomitean Leivästä virtaa koululiikuntaan -kampanja saa jälleen tänä syksynä lapset liikkumaan. Suomen Olympiakomitean ja Suomen Olympiajoukkueen kanssa yhdessä toteutettavan kampanjan tavoitteena on tänäkin vuonna lahjoittaa tuhansia liikuntavälineitä alakouluille ympäri Suomen. Ensimmäisen kampanjakuukauden jälkeen kampanjan suunta vaikuttaa lupaavalta.

Pågen polkaisi leipäkampanjan käyntiin 10 000 euron alkulahjoituksella, jonka lisäksi leivän ystävillä on mahdollisuus kasvattaa lahjoitettavaa pottia. Jokaisesta syksyn aikana myydystä kampanjaleipäpussista lahjoitetaan kaksi senttiä liikuntavälineisiin. Kampanjan alkua voidaan pitää varsin onnistuneena, sillä syyskuun aikana kerrytetyn potin ja Pågenin alkulahjoituksen myötä jo yli 80 koulua pääsee keväällä nauttimaan uusista liikuntavälineistä ja liikunnan riemusta.

– Pågen haluaa olla aktiivisesti mukana tukemassa tulevaisuuden hyvinvointia, ja on upeaa huomata, että voimme todella luoda teoillamme konkreettista hyvää. Viime vuoden kampanja osoitti, että alakouluissamme on edelleen valtava tarve uusille liikuntavälineille. Toivommekin kuluttajien lähtevän innokkaasti mukaan tekemään yhdessä hyvää, myös tulevina kampanjakuukausina, Pågenin tuotepäällikkö Leena Tähtinen kertoo innostuneena.

Kaikilla Suomen alakouluilla on mahdollisuus hakea liikuntavälinelahjoitusta 31.12.2016 mennessä.

Ilmoita koulusi mukaan tästä. Onnea arvontaan!

Kampanjaleipien tuotetiedot

Limpukka
Vehnäjauho, vesi, täysjyväjauho* (ruis ja vehnä), ruisjauho, siirappi, rouhittu täysjyväruis*, taikinajuuri vehnä ja täysjyväruis* (4%), ohravierre, vehnägluteeni, vehnälese, rapsiöljy, hiiva, puolukka (1,5%), punainen viinimarja ja suola. Laktoositon. Runsaskuituinen. Säilöntäaineeton.
*Täysjyväsisältö: 22 %, vastaa 35 % viljaraaka-aineista. Suositushinta: 2,29 – 2,49 €.

Oivallus! Subs
Vehnäjauho, vesi, täysjyvävehnäjauho*, sokeri, maissitärkkelys, rapsiöljy, ruissihtijauho, vehnätaikinajuuri (2 %), kaltattu kaura*, vehnägluteeni, hiiva, suola, ohramallas, mallasviinietikka ja kasviperäinen emulgointiaine (E471). Laktoositon. Runsaskuituinen. Säilöntäaineeton.
*Täysjyväsisältö: 20 %, vastaa 30 % viljaraaka-aineista. Suositushinta: 1,99 – 2,29 €.

Oivallus! Kuitupalat
Vehnäjauho, vesi, täysjyvävehnäjauho*, vehnätaikinajuuri (7%), sokeri, ruissihtijauho, maissitärkkelys, rapsiöljy, kaurajauho*, vehnägluteeni, hiiva, suola, mallasviinietikka, ohramallas ja kasviperäinen emulgointiaine (E471). Laktoositon. Runsaskuituinen. Säilöntäaineeton. *Täysjyväsisältö: 20 %, vastaa 30 % viljaraaka-aineista. Suositushinta: 2,99 – 3,39 €.

Aurinkopalat
Vesi, täysjyvävehnäjauho*, vehnäjauho, täysjyvädurumvehnä*, rouhittu täysjyväruis*, taikinajuuri ruis ja vehnä (8%), pellavansiemen (5%), auringonkukansiemen (4%), vehnägluteeni, omenahillo (3%) (sokeri, omena, vesi, hapatteet (sitruunahappo, askorbiinihappo)), rapsiöljy, hiiva, kauraryyni ja suola. *Täysjyväsisältö: 30%, vastaa 53% viljaraaka-aineista. Ruissisältö: 9%, vastaa 17% viljaraaka-aineista. Suositushinta: 1,79 – 1,99 €.