Makeat uutuudet kahvipöytään

Pågenin kahvileipien valikoima kasvaa tänä keväänä herkullisilla uutuuksilla. Kauppojen hyllyille saapuvat Suomen suosituimman pullaperheen uusin tulokas Gifflar Choko sekä raikas Crèmetäytemuffinsi Mustikka & vaniljatäyte.

Gifflar Choko on leivottu hienoimmasta vehnätaikinasta ja se kätkee sisäänsä reilusti suklaista chokotäytettä. Uutuus-Gifflar maistuu kaiken ikäisille herkuttelijoille – kahvin kanssa, retkellä, ystävien seurassa tai omassa rauhassa.

Crèmetäytemuffinsi Mustikka & vaniljatäyte tuo kahvipöytään annoksen kesäistä makua. Makeista auringonkypsyttämistä mustikoista ja suussa sulavasta vaniljasydämestä makunsa saava muffinsi täydentää suosittua Pågenin muffinsisarjaa, johon kuuluvat ennestään sitruuna- ja suklaatäytteiset Crèmetäytemuffinsit.

Gifflar Choko
Ainekset: Vehnäjauho, vesi, sokeri, kasviöljy (rapsi, auringonkukka), glukoosi-fruktoosisiirappi, rasvaton maitojauhe, hiiva, kananmuna, kaakaojauhe 1,5%, suola, modifioitu tärkkelys, maissijauhe, manteli, nostatusaineet (E450, E500), emulgointiaineet (E322, E471), säilöntäaineet (E202, E282), hapate (sitruunahappo), aromiaineet.
Suositushinta 1,69-1,99 e

Crèmetäytemuffinsi Mustikka & vaniljatäyte
Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kasvirasva (rapsiöljy, kookos, palmu), vesi, kananmuna, mustikka (10%), glukoosisiirappi, vaniljauute, aromit, suola, emulgointiaineet (E471, E475), kosteudensäilyttäjäaine (E422), nostatusaineet (E500, E450), säilöntäaineet (E281, E200).
Suositushinta 2,99–3,29 e