X

Päivitämme parhaillaan pagen.com sivustoa. Päivitys saattaa aiheuttaa häiriöitä sivujen toiminnassa. Teemme parhaamme, jotta sivut toimivat normaalisti mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriötä ja toivomme malttia.

Makeat uutuudet kahvipöytään

Pågenin kahvileipien valikoima kasvaa tänä keväänä herkullisilla uutuuksilla. Kauppojen hyllyille saapuvat Suomen suosituimman pullaperheen uusin tulokas Gifflar Choko sekä raikas Crèmetäytemuffinsi Mustikka & vaniljatäyte.

Gifflar Choko on leivottu hienoimmasta vehnätaikinasta ja se kätkee sisäänsä reilusti suklaista chokotäytettä. Uutuus-Gifflar maistuu kaiken ikäisille herkuttelijoille – kahvin kanssa, retkellä, ystävien seurassa tai omassa rauhassa.

Crèmetäytemuffinsi Mustikka & vaniljatäyte tuo kahvipöytään annoksen kesäistä makua. Makeista auringonkypsyttämistä mustikoista ja suussa sulavasta vaniljasydämestä makunsa saava muffinsi täydentää suosittua Pågenin muffinsisarjaa, johon kuuluvat ennestään sitruuna- ja suklaatäytteiset Crèmetäytemuffinsit.

Gifflar Choko
Ainekset: Vehnäjauho, vesi, sokeri, kasviöljy (rapsi, auringonkukka), glukoosi-fruktoosisiirappi, rasvaton maitojauhe, hiiva, kananmuna, kaakaojauhe 1,5%, suola, modifioitu tärkkelys, maissijauhe, manteli, nostatusaineet (E450, E500), emulgointiaineet (E322, E471), säilöntäaineet (E202, E282), hapate (sitruunahappo), aromiaineet.
Suositushinta 1,69-1,99 e

Crèmetäytemuffinsi Mustikka & vaniljatäyte
Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kasvirasva (rapsiöljy, kookos, palmu), vesi, kananmuna, mustikka (10%), glukoosisiirappi, vaniljauute, aromit, suola, emulgointiaineet (E471, E475), kosteudensäilyttäjäaine (E422), nostatusaineet (E500, E450), säilöntäaineet (E281, E200).
Suositushinta 2,99–3,29 e