Joulun taika löytyy mehevistä leivistä

Joulu Pågenilla maistuu täyteläiseltä ja ihanan mausteiselta, sillä joulun aikaan on jälleen tarjolla herkullisia sesonkimakuja. Koko perheen rakastamat leivät Jouluisa ja Tumma Viettelys kruunaavat joulunajan ateriat ja aamiaiset, ja ihastuttavat ruokapöydän ääressä kiireettömästä yhdessäolosta nauttivia.

Jouluisa on herkku joulun ystävälle, joka rakastaa sesongin lämpimän mausteisia makuja. Leivässä maistuu sekoitus rukiin lempeää pehmeyttä, vierteen makeaa mausteisuutta, rusinoiden ja siirapin makeutta sekä ihania juhlan mausteita - inkivääriä, mausteneilikkaa, pomeranssia ja kanelia! Valmiiksi viipaloitu Jouluisa on hyvää myös paahdettuna.

Tumma Viettelys lunastaa paikkansa joulun runsaissa ja lämpimän kutsuvissa juhlapöydissä. Mehevä leipä virittää ihanasti joulun tunnelmaan jo ennen juhlapyhiä, ja on oivallinen valinta koko perheen joulunajan aamiaisille sekä yhdessä jaetuille hetkille illallispöydän ääressä. Pehmeä viipaleleipä saa runsaan makunsa rouhitusta täysjyvärukiista ja maltaasta. Kokonaiset jyvät tuovat leipään suutuntumaa ja mukavan vivahteen.

Jouluiset leipäsuosikit leivotaan perinteiseen tapaan taikinajuureen, ja ne ovat säilöntäaineettomia, laktoosittomia sekä maidottomia.

Vinkki! Joulunajan ihanat makuparit:
Joulun pähkinäiset homejuustopalat
Juhlava savulohirulla

Jouluisa
Vehnäjauho, vesi, ruissihtijauho, siirappi (glukoosi, sakkaroosi ja fruktoosi), rusina (6,5 %), ohravierre, vehnägluteeni, rapsiöljy, sokeri, hiiva, fermentoitu vehnäjauho, suola (0,75%), ruistaikinajuuri (0,75%) ja mausteet (inkivääri, mausteneilikka, pomeranssi ja kaneli). Laktoositon. Kuitupitoinen. Säilöntäaineeton. Suositushinta 2,85 – 3,15 €.

Tumma Viettelys
Ainekset: Vehnäjauho, vesi, rouhittu täysjyväruis (11 %), siirappi (glukoosi, sakkaroosi ja fruktoosi), ohramallas, hiiva, vehnägluteeni, rapsiöljy, vehnätaikinajuuri (2,3 %), täysjyvävehnäjauho, ruissihtijauho, suola, sokeri ja mallasviinietikka. Laktoositon. Kuitupitoinen. Säilöntäaineeton. Suositushinta 3,29 – 3,59 €.