Pågenin kahvileivät maistuvat joululta

Pågenin kahvileivät luovat ihanaa tunnelmaa joulunodotukseen ja tunnelmalliset joulunajan herkutteluhetket lämmittävät mieltä pitkään. Pågenin joulusesongin kahvileivillä pienet ja suuret herkkuhetket syntyvät nopeasti ja vaivattomasti.

Joulumuffinsi Pipari & puolukka on viettelevän mehevä muffinsi jouluisen mausteisilla vivahteilla. Pehmoisen täyteläisissä, hennosti tomusokerilla kuorrutetuissa muffinseissa maistuu rakastetut joulumausteet: kaneli, inkivääri ja neilikka. Hurmaavan maun kruunaa tuoresurvottu, raikas puolukkasose. Joulumuffinsi sopii nautittavaksi kahvin tai glögin seurana, tai vaikkapa pikkujouluviemisinä.

Gifflar Piparkakku on tuttu suosikkipuusti täynnä ihanaa joulun makua. Gifflar Piparkakku kätkee sisäänsä pehmeän piparitäytteen, ja on täydellinen herkku nautittavaksi maidon tai höyryävän glögin kanssa. Hienoimmasta vehnätaikinasta leivotuissa suloisen pienissä puusteissa maistuvat perinteiset joulun mausteet: kaneli, kardemumma ja neilikka.

Vinkki! Joulunajan katseenvangitsija:

Pågenin muffinsit taipuvat juhlasesongin kattausten kuningattariksi tai kuninkaiksi. Vain mielikuvitus on rajana, kun koristelet juhlatarjottavat ihanilla kuorrutteilla. Kätevien vinkkien avulla tarjottavat valmistuvat vaivattomasti, ja aikaa jää yhdessäolosta nauttimiseen. Ihanat Cup cake -kuorrutteet

Joulumuffinsi Pipari & puolukka
Vehnäjauho, sokeri, kasviöljy (rapsi), kananmuna, vesi, korintti, puolukka, viinimarja, kaakaojauhe, suola, vanilliini, mausteet (kaneli, inkivääri, kardemumma ja mausteneilikka), emulgointiaineet (E471, E475), kosteudensäilyttäjäaine (E422), nostatusaineet (E500, E450), säilöntäaineet (E281, E200). Suositushinta 2,99 – 3,29 €.

Gifflar Pepparkaka (Piparkakku)
Vehnäjauho, vesi, sokeri, kasvirasva (rapsi, kookos, auringonkukka), rasvaton maitojauhe, kananmuna, hiiva, fariinisokeri, tärkkelyssiirappi, perunajauho, aprikoosinsiemen, suola, kaneli, neilikka, inkivääri, kardemumma, ohramallasjauho, manteli, nostatusaineet (E450, E500), emulgointiaine E471, säilöntäaineet (E200, E282), sakeuttamisaine E1414, sitruunahappo, aromi. Suositushinta 1,89 – 2,19 €.