Grillikauden herkutteluun

Pågen tuo leipävalikoimaan katuruokatrendiin sopivat, tuoreet Hamburgerbröd Hampurilaissämpylät sekä Korvbröd Hot dog -sämpylät. Pehmeät sämpylät on leivottu taikinajuureen ilman säilöntäaineita.

Itse tehdyt hampurilaiset ja hodarit nousevat aivan uudelle tasolle, kun ne kootaan tuoreen sämpylän väliin. Pågen tuo kesän grillikaudelle uudet, ilman säilöntäaineita leivotut Hampurilais- ja Hot dog -sämpylät. Sämpylöissä on hampurilaiseen ja hot dogiin sopiva pehmeä rakenne, ja taikinajuuri tuo niille täyteläisen maun ja luontaisesti pidempään säilyvän tuoreuden: tuote säilyy mehevänä 10 päivää leipomisesta.

Pågenin Hot dog- ja Hampurilaissämpylät ovat valmiiksi halkaistuja, joten ne ovat heti valmiita käyttöön. Leivät voi lämmittää joko grillissä, paahtimessa tai mikrossa – erityisesti hampurilaiselle sämpylän sisäpinnan paahtaminen antaa viimeisen silauksen.

– Street food -trendi näkyy edelleen vahvasti ja helpottaa kesäistä ruuanlaittoa niin kotona, mökillä kuin veneessäkin. Hampurilaiset ja hot dogit löytyvät yhä useampien grillijuhlien ja rentojen illanistujaisten ruokalistalta: täytteitä varioimalla niistä voi loihtia arkeen ja juhlaan sopivia annoksia nopeasti ja helposti, moneen makuun sopivasti. Pågenin herkulliset, säilöntäaineettomat ja tuoreet sämpylät ovat siis kaivattuja uutuuksia fast food -markkinaan, Pågenin tuotepäällikkö Leena Tähtinen kertoo.

Hamburgerbröd Hampurilaissämpylä
Ainekset: Vehnäjauho, vesi, sokeri, rapsiöljy, kaltattu kaura, hiiva, seesaminsiemen, suola, vehnätaikinajuuri (3%), emulgointiaineet (E471, E472a). Suositushinta 2,29–2,59e.

Korvbröd Hot dog -sämpylä
Ainekset: Vehnäjauho, vesi, sokeri, rapsiöljy, kaltattu kaura, hiiva, suola, vehnätaikinajuuri (3%), emulgointiaineet (E471, E472a). Saattaa sisältää jäämiä seesaminsiemenistä. Suositushinta 1,99–2,39e.