Syksyllä kaffitellaan

Kahvitauko on suomalaisilla selkärangassa, se pidetään pienessä kiireessäkin.
Kahvihetkestä tekee täydellisen pala kahvikakkua – tarkemmin ottaen Pågen Kaffi-kakkua. Pågen tuo syksyllä kauppoihin uudella twistillä kahvikakkujen klassikoista rakastetuimmat: sitruunaunikonsiemenkakun ja banaani-suklaakakun.

Kaffi Suklaa Banaanissa ja Kaffi Sitruuna Unikossa viehättävät laadukkaat,
luonnolliset raaka-aineet sekä mehevä rakenne ja aidot maut. Raikas Sitruuna
Unikko yllättää kahvittelijan mukavasti poksuvilla unikonsiemenillään. Suklaa Banaani puolestaan hurmaa herkullisen suklaan ja makean banaanin täyteläisellä
makuyhdistelmällä.

Kaffi-kakuilla on helppo tuoda aitoa kahvilatunnelmaa kodin kahvihetkiin.

– Olemme laatineet reseptit perinteitä ja premium-laatua vaalien. Ensiluokkaiset
raaka-aineet takaavat kahvikakun mehevyyden ja pehmeyden, ja rakastetut
makuyhdistelmät vievät muistoihin ja lapsuuteen, tuotepäällikkö Leena Tähtinen
Pågenilta kertoo.

Kaffi-kakut on pakattu käteviin vuokapakkauksiin, ja yhdestä kakusta riittää noin
viidelle kaffittelijalle. Tuotteet ovat kaupoissa elo-syyskuun vaihteessa.

Kaffi Sitruuna Unikko 300 g
Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kananmuna, rapsiöljy, kosteudensäilyttäjäaine glyseroli, maissitärkkelys, unikonsiemen 1,1%, nostatusaineet  (dinatriumdifosfaatti, bikarbonaatti), suola, säilöntäaineet
(kaliumsorbaatti, natriumpropionaatti), sitruunaöljy 0,13%, väriaine karoteeni. Saattaa sisältää jäämiä maidosta ja mantelista.
Suositushinta 2,99 – 3,49 €.

Kaffi Suklaa Banaani 300 g
Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kananmuna, rapsiöljy, banaanipyre 6,3%, maitosuklaa 3,7% (sokeri, maitojauhe, kaakaovoi, kaakaomassa, emulgointiaine auringonkukkalesitiini), kosteudensäilyttäjäaine glyseroli, fruktoosi, kaakaojauhe 2,3%, maissitärkkelys, nostatusaineet (dinatriumdifosfaatti, bikarbonaatti),
aromi, suola, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumpropionaatti).
Saattaa sisältää jäämiä mantelista.
Suositushinta 2,99 – 3,49 €.

Oy Pågen Ab, Markkinointi- ja tuotepäällikkö Leena Tähtinen, p. 0400 297496, leena.tahtinen@pagen.fi

Kuvia toimitukselliseen käyttöön: www.mynewsdesk.com/fi/pagen

Ruotsalainen Pågen® on leiponut herkkuja suomalaisiin koteihin vuodesta 1969. Yhtiö on perustettu Malmössä vuonna 1878 ja sen juuret ovat pienessä perheleipomossa. Suomessa Pågen® tarjoaa kuluttajille kahvileipiä, ruokaleipiä ja
korppuja. Liikevaihto: 2,6 mrd SEK. Yritys työllistää 1400 henkeä. Suomessa Pågen® työllistää välittömästi 11 henkilöä ja välillisesti satoja henkilöitä kaupan ja kuljetusalan yrityksissä.