X

Päivitämme parhaillaan pagen.com sivustoa. Päivitys saattaa aiheuttaa häiriöitä sivujen toiminnassa. Teemme parhaamme, jotta sivut toimivat normaalisti mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriötä ja toivomme malttia.

Syksyllä kaffitellaan

Kahvitauko on suomalaisilla selkärangassa, se pidetään pienessä kiireessäkin.
Kahvihetkestä tekee täydellisen pala kahvikakkua – tarkemmin ottaen Pågen Kaffi-kakkua. Pågen tuo syksyllä kauppoihin uudella twistillä kahvikakkujen klassikoista rakastetuimmat: sitruunaunikonsiemenkakun ja banaani-suklaakakun.

Kaffi Suklaa Banaanissa ja Kaffi Sitruuna Unikossa viehättävät laadukkaat,
luonnolliset raaka-aineet sekä mehevä rakenne ja aidot maut. Raikas Sitruuna
Unikko yllättää kahvittelijan mukavasti poksuvilla unikonsiemenillään. Suklaa Banaani puolestaan hurmaa herkullisen suklaan ja makean banaanin täyteläisellä
makuyhdistelmällä.

Kaffi-kakuilla on helppo tuoda aitoa kahvilatunnelmaa kodin kahvihetkiin.

– Olemme laatineet reseptit perinteitä ja premium-laatua vaalien. Ensiluokkaiset
raaka-aineet takaavat kahvikakun mehevyyden ja pehmeyden, ja rakastetut
makuyhdistelmät vievät muistoihin ja lapsuuteen, tuotepäällikkö Leena Tähtinen
Pågenilta kertoo.

Kaffi-kakut on pakattu käteviin vuokapakkauksiin, ja yhdestä kakusta riittää noin
viidelle kaffittelijalle. Tuotteet ovat kaupoissa elo-syyskuun vaihteessa.

Kaffi Sitruuna Unikko 300 g
Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kananmuna, rapsiöljy, kosteudensäilyttäjäaine glyseroli, maissitärkkelys, unikonsiemen 1,1%, nostatusaineet  (dinatriumdifosfaatti, bikarbonaatti), suola, säilöntäaineet
(kaliumsorbaatti, natriumpropionaatti), sitruunaöljy 0,13%, väriaine karoteeni. Saattaa sisältää jäämiä maidosta ja mantelista.
Suositushinta 2,99 – 3,49 €.

Kaffi Suklaa Banaani 300 g
Ainekset: Vehnäjauho, sokeri, kananmuna, rapsiöljy, banaanipyre 6,3%, maitosuklaa 3,7% (sokeri, maitojauhe, kaakaovoi, kaakaomassa, emulgointiaine auringonkukkalesitiini), kosteudensäilyttäjäaine glyseroli, fruktoosi, kaakaojauhe 2,3%, maissitärkkelys, nostatusaineet (dinatriumdifosfaatti, bikarbonaatti),
aromi, suola, säilöntäaineet (kaliumsorbaatti, natriumpropionaatti).
Saattaa sisältää jäämiä mantelista.
Suositushinta 2,99 – 3,49 €.

Oy Pågen Ab, Markkinointi- ja tuotepäällikkö Leena Tähtinen, p. 0400 297496, leena.tahtinen@pagen.fi

Kuvia toimitukselliseen käyttöön: www.mynewsdesk.com/fi/pagen

Ruotsalainen Pågen® on leiponut herkkuja suomalaisiin koteihin vuodesta 1969. Yhtiö on perustettu Malmössä vuonna 1878 ja sen juuret ovat pienessä perheleipomossa. Suomessa Pågen® tarjoaa kuluttajille kahvileipiä, ruokaleipiä ja
korppuja. Liikevaihto: 2,6 mrd SEK. Yritys työllistää 1400 henkeä. Suomessa Pågen® työllistää välittömästi 11 henkilöä ja välillisesti satoja henkilöitä kaupan ja kuljetusalan yrityksissä.