Uudistunut FUNS hauskaan herkutteluun

Funs Vanilla Crème -pikkupulla saa seurakseen uuden maun pirteästä Funs Vanilja & Vadelmasta. Samalla tuoteperhe saa ympärilleen uudistuneen pakkauksen ja uuden pakkauskoon.

Pågenin Funs-pullat ovat pieniä ja pehmeitä pullia, joiden sisällä on herkullinen täyte. Suupalan kokoinen pikkupulla on kätevä välipalaherkku päivän kaikkiin seikkailuihin. Tuttu Funs Vanilla Crème kätkee sisälleen herkullisen vaniljasydämen ja perheen uusi maku Funs Vanilja & Vadelma sisältää vaniljan lisäksi myös pirteän vadelmatäytteen.

Uutuusmaun lisäksi myös pikkupullan koko uudistuu, ja ne ovat jatkossa entistä muhkeampia: Uudessa Funs-pullassa on 25 % enemmän täytettä ja pussissa on 33 % enemmän pullia. Samalla pakkauksen ulkoasu saa uuden ilmeen ja muuttuu ikkunalliseksi.

Funs Vanilla Crème
Ainekset: Vehnäjauho, vesi, sokeri, glukoosi- ja fruktoosisiirappi, modifioitu tärkkelys, kasviöljy (kookos), kirnupiimä-/rasvaton maitojauhe, kananmuna, hiiva, suola, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), vanilja-aromi, luontainen vanilja-aromi, nostatusaineet (E450, E500), väriaineet (E171, E160a), stabilointiaineet (E460, E466), säilöntäaineet (E200, E282), emulgointiaine (E471). Saattaa sisältää jäämiä mantelista.

Funs Vanilja & Vadelma
Ainekset: Vehnäjauho, vesi, sokeri, glukoosi- ja fruktoosisiirappi, modifioitu tärkkelys, kasviöljy (rapsi, kookos), kirnupiimä-/rasvaton maitojauhe, kananmuna, hiiva, suola, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), vadelma (3%), vanilja-aromi, vadelma-aromi, nostatusaineet (E450, E500), väriaineet (E160a, E171), stabilointiaineet (E418, E460, E466), säilöntäaineet (E200, E282), emulgointiaine (E471). Saattaa sisältää jäämiä mantelista.

Suositushinta 1,99–2,29 e