Jos et ole tyytyväinen ostamaasi Pågen-tuotteeseen tai jos havaitset tuotteessa virheen, pyydämme kertomaan siitä meille.
---------------
Vastaamme mahdollisimman pian, tällä hetkellä meillä on ruuhkaa kuluttajapalvelussa.
---------------
Voit jättää palautteen alla olevalla lomakkeella. Muistathan palautteen yhteydessä aina ilmoittaa kaikki tarvittavat tiedot, jotta voimme käsitellä reklamaation. Parasta ennen-päivämäärä sekä sen yhteydessä oleva eräkoodi auttavat meitä jäljittämään tuotteen leivonta-ajankohdan.
Eräkoodin (esim. 5294.06.1.05) sijainti tuotepakkauksessa vaihtelee tuotteittain. Tavallisesti se sijaitsee parasta ennen -päivämäärän alapuolella. Alimpana olevissa kuvissa on joitakin esimerkkejä. Eräkoodi ei ole sama kuin ean-koodi (esim. 7311070012446).
Liitettyjen tiedostojen yhteenlaskettu maksimikoko on 10MB. Liian isojen kuvien liittäminen estää palautteen lähettämisen.
Ethän kirjoita tilinumeroasi tälle lomakkeelle.
Pyydämme sinua säästämään tuotteen ja tuotepakkauksen siihen asti, kunnes saat meiltä vastauksen palautteeseesi. Vastaamme sinulle noin viiden arkityöpäivän sisällä. Otamme ensisijaisesti yhteyttä sähköpostitse. Varmistathan, että olet kirjoittanut sähköpostisi oikein lomakkeelle.
Joskus vastauksemme saattaa mennä vastaanottajan roskapostikansioon. Tarkista siis kyseinen kansio jos odotat meiltä viestiä.
Myymälät:
reklamaatiotapauksessa ottakaa yhteyttä tuotteen teille toimittaneeseen tahoon.
Usein kysytyt kysymykset löydät täältä.
Mitä täydellisemmät tiedot saamme tapahtuneesta, sitä paremmin pystymme palvelemaan sinua